australienplugg.blogg.se

Här kan du läsa om vår studietid i Australien!

Pre-Halloween

Publicerad 2017-10-12 14:21:08 i Allmänt,

I lördags så var det först och främst vår fina vän Iris födelsedag, så vi överraskade henne med ballonger i hennes rum och sång när hon kom hem. Framåt kvällen så var det en tidig halloweenfest här på campus. Jag bestämde mig för att vara "Proffessional Si Señor" (har ju en tatuering där det står "Si Señor" - så tyckte det var lite småroligt). Var detta tillsammans med Iris som var Donald Trump. Jag hade gjort armband av chillifrukter och ett halsband av tacoskal.

Vi var i det gemensamma rummet "JCR" som de dekorerat för fullt däe vi körde lite lekar, beer pong och så vidare. Sedan var vi ett gäng som drog ut och dansade. Jag och Karin tyckte att det var en bra idé att ha på oss våra kostymer även ute på klubben. Kan hända att jag fick lite folk att äta av mina chilli-armband... Kan ju också tillägga att mitt nacho-halsband var helt i ungefär 3 minuter inne på klubben...

Superskoj kväll!

Jag vann även pris för bästa utklädnad, yey! 

Trump i ett vackert försök att kicka ut mig...
Meisa :O
Ett tappert Simpson-försök...
Ysa som IT.
Självklart behövde Si Señor och Trump en mur mellan dem. 
Den uppblåsbara kaktusen fungerade utmärkt som nallebjörn!
Karin och Meisa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela