australienplugg.blogg.se

Här kan du läsa om vår studietid i Australien!

Senaste dagarna i bilder!

Publicerad 2017-09-18 04:55:00 i Allmänt,

Senaste dagarna i bilder!

I fredags så var det dags för den tredje surflektionen! Vi hade riktigt roligt, men tyvärr var det väääldigt blåsigt så vi blev snabbt kalla. Men några vågor lyckades vi "catcha"!
Lite Nala-gos!

I fredags kväll så åkte vi in till stan för att gå på "Food and Wine Festival" som vad sååå najs. Man betalade inträde och fick ett vinglas som man hade med sig hela kvällen. Så vi strosade runt, testade massa vin, åt mat! 

Amanda, jag och Alaina! 
...lägg märke till etiketten "Gluten Free" nedan. Sedan när är oliver inte glutenfria? :P
 

I lördags så hade collagets "VC" annordnat en grillkväll där vi fick testa massa australiensisk mat, öl och lyssnade på musik från Australien. Inna vi åkte in mot stan blev det karaoke! Jag, Amanda och Karin körde lite ABBA med mera!
Alaina, Amanda, jag och Karin!
Det är viktigt att vara inlevelsefull...
Nedan började väll klockan närma sig 05. Här på "efterfest" med några vänner under ett stort fikonträd, på en kyrkogård..... Innan dess var vi och dansade på två olika ställen inne i stan. 


Nedan är bilder från i onsdags när vi hade "Uni night" där vi körde massa lekar och drack saft. Kvällen slutade med att vi dansade på en klubb inne i stan. 

 
Jag och Karin spelade tennis här om dagen, riktigt skoj! 
Jag och Iris har väldigt bra plugg-fokus...
Nu sitter jag och Karin och förbereder en intervju vi ska göra imorgon. Fullt fokus...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela