australienplugg.blogg.se

Här kan du läsa om vår studietid i Australien!

Trigger warning! (+ helg)

Publicerad 2017-10-21 07:31:31 i Allmänt,

I lördags (14/10) så åkte vi (jag, Karin, Kelly, Florian och Cameron) in till Yeppoon först få testa att skjuta! Vi testade 5 olika gevär och det var riktigt skoj! Både jag och Karin träffade måltavlorna flera gånger. Så ni bör vara snälla mot radarparet Julia och Karin i framtiden...

Karin, jag, Kelly och Florian! Seriöst ska det va.
Kelly!
Jag kan ha blivit lite småirriterad och skjutit Karin i pannan... (eller så hade hon ansiktet för nära siktet? Ingen vet.)
På kvällen åkte vi in till Yeppoon igen och hängde med några vänner! Vi drack öl, spelade spel, hängde med hund och jag fick äntligen hänga i mina älskade hängmattor!
Tyckte att innehållet i denna kyl var värt en bild...
Iris + hund!
Inga kommentarer.
 
 
På söndagen så fick vi finbesök på campus...
Detta är alltså en orm precis utanför vårt hus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela