australienplugg.blogg.se

Här kan du läsa om vår studietid i Australien!

The bromance between Joshua and Colin

Publicerad 2017-07-16 13:13:13 i Allmänt,

I vårat senaste inlägg nämnde jag ett kommande festtema kopplat till könsbyte. Igår var det dags, fast innan det blev det lite pyntning av festlokalen, lite volleboll och shopping (inför kvällen). Vi fick bl.a. i uppgift av en kille att köpa en klänning åt honom. Varför? Jo, för grabben är två meter lång, och därmed liiite för stor för att kunna låna något från mig eller Julia.. Väl på shoppingcentret köpte vi små gummisnoddar och ett VÄLDIGT stort leopardfärgat nattlinne. Det fick bli klänningen. Så snyggt! ;) Gummisnoddarna var till oss själva för att fixa skägg. Ni kommer förstå när ni ser bilderna nedan. Julia bangade dock i slutändan (fegis!). Hon hävdar att det beror på att hennes hår annars skulle bli för tovigt (hmm..).
 
Senare under kvällen blev det dags för utgång. Jag och Julia gjorde oss av med våra skägg, men behöll våra outfits. Det slutade dock med att vi fick feeling för att spela "gamla godingar" i korridoren istället för att dra till krogen. Blev även lite filmmaterial och några videosamtal till några vänner (de som var sociala dvs). Slänger med lite bilder och skärmdumpar från filmmaterialet i bilderna nedan. Jag vet, varför inte gå på krogen som normalt folk gör? Svaret är väl antagligen för att vi inte är helt normala.. Men kul har vi helt klart! Me and my partner in crime <3 #bromance
 
Ps(!!) Jag fick även pris för min outfit :D 
 
Pöss och kläm! /Grogg-yoda
 
Killarna fick självklart en makeover ;)

Sååå god!!! Typ whiskey-drink
 
Korridorhäng
 
Joshua and Colin dansandes i korridoren
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-16 14:38:09

Hahaha 😂😆😄 vilka härliga bilder. Kram mamma Schön🤗

Postat av: Papa Lars

Publicerad 2017-07-16 18:44:22

🤓🤓😂😂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela