australienplugg.blogg.se

Här kan du läsa om vår studietid i Australien!

Så fick Julia äntligen träffa dem!

Publicerad 2017-07-30 10:45:49 i Allmänt,

Hallå där!
 
Igår (lördag) så åkte jag (Julia), Iris, Kelly och Meisa till Yeppoon för at sedan ta os till "Coberrie park". Jag har tjatat ända sedan vi kom hit att jag vill hålla i en kolalabjörn, och igår var det alltså dags. Vi hade en härlig dag i parken, och jag låter bilderna tat för sig själva. 
 
/Julia
 
Inte lätt att hålla ögonen öppna när man nästan sover 22h/dygn...
Dessa kängurur var rätt så tama, och vi köpte mat så att vi kunde mata dem. 
De var SÅÅÅÅ gosiga och faktiskt väldigt mjuka. Jag är väldigt nöjd nu.
Kelly, jag, Iris & Meisa... och en vän
Någon var visst lite trött...
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-02 17:16:10

fina minnen för Er. Kram mamma Schön

Postat av: Astrid

Publicerad 2017-08-02 18:46:24

Inte alla av djuren jag skulle vågat hålla i.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela